is bluehost good

Welkom op de website van de Kempische Duikschool!

… en dank je voor je interesse in onze vereniging!

De Kempische Duikschool vzw (KDS) is de actiefste duiksportvereniging van Turnhout, een gezellige en familiale club waar je al je duikambities volledig kan waarmaken!

Iedereen vanaf 8 jaar - mét of zonder duikervaring - kan bij ons terecht om zijn of haar onderwaterpassie te ontdekken of verder te ontwikkelen.

Nieuwsgierig naar wat er zich onder de golven bevindt? Benieuwd of de documentaires van Cousteau wel waarheidsgetrouw zijn?

Of wil je gewoon de draad weer oppikken en na een heropfrissing samen met gekwalificeerde duikers en instructeurs de boeiende onderwaterwereld verder verkennen?

Waag de sprong in het diepe, kom kennismaken op een van de trainingen of instapmomenten en overtuig jezelf!

Op deze site vind je alle informatie om je snel bij ons thuis te voelen.

En voor bijkomende vragen hoef je uiteraard niet te aarzelen om één van de bestuursleden aan te spreken. Ze zullen je graag verder helpen!

Veel plezier op onze website, voor bijkomende info kan je steeds terecht op de contactpagina.

ipage vs bluehost