Enkele malen per jaar bieden we onze leden ook meerdaagse duikprogramma’s op locatie aan, waarbij niet alleen duikers, maar ook hun directe familie welkom zijn.

Zeelandweekend

Traditioneel trekt de Kempische Duikschool tijdens het weekend van Onze Lieve Heer Hemelvaart naar Zeeland voor een 4-daags duikweekend. Dan worden er dagelijks meerdere duiken gepland in het Grevelingenmeer en de Oosterschelde en voor duikers en niet-duikers worden o.m. een familieactiviteit en een bonte avond georganiseerd. We logeren er in een groepsaccommodatie tegen (zeer) democratische prijzen.

Najaarsweekend

In het najaar trekt de KDS naar het zuiden van het land om er te gaan duiken in de steengroeves van de Fagne en het stuwmeer “Plate Taille”.

Clubreis

Elk jaar trekken we naar warmere oorden om ook daar prachtige duiken te maken.

Afwisselend trekken we er het ene jaar op uit met de jeugdduikers (dus tijdens een schoolvakantie) en het andere jaar zonder de jeugdduikers.

In het verleden stonden onder meer Egypte, Bonaire, Tenerife, de Malediven, Ustica, de Filipijnen, Indonesië, Curaçao en Oman op het (reis)programma.

KDS heeft zich aangesloten bij Trooper.be Dit is een website waarmee wij geld kunnen inzamelen voor specifieke projecten, maar zonder dat het jou iets kost.