Nancy

Mijn naam is Nancy Deloz. Ik ben lid van de Kempische Duikschool vzw sinds 2001.

Ik ben sinds 2022 de Aanspreekpersoon Integriteit van de Kempische Duikschool vzw (Club-API).

Als Club-API wens ik een laagdrempelig aanspreekpunt te zijn waarbij sporters, ouders, trainers, bestuurders of andere vrijwilligers bij mij terecht kunnen met een vraag, vermoeden of klacht over (seksueel) grensoverschrijdend gedrag.

Je kan me een mailtje sturen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen op 0478/390963. Op vrijdag ben ik aanwezig op de club en kan je mij persoonlijk aanspreken.

Als Club-API luister ik naar je vraag of verhaal, behandel jouw melding in alle discretie en verleen ik je advies bij de mogelijke vervolgstappen of doorverwijzing.

Je kan het handelingsprotocol en de gedragscode van de Kempische Duikschool vzw nalezen in de volgende documenten

Handelingsprotocol

Gedragscode